Компанія PROGLASSAUTO - піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:
1) обміняти товар належної якості.
2) повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі.
Повернення коштів проводиться протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти.

 

Який товар підлягає обміну:
1) товар в оригінальній упаковці зі збереженими бирками та ярликами;
2) товар, який не був задіяний в експлуатації;
3) товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
 
Процедура повернення товару неналежної якості:
1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки
3. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або самовивіз зі складу
4. Повернення коштів проводиться після отримання товару.
Гарантія на доставку автоскла діє до моменту отримання покупцем товару. При отриманні рекомендуємо повністю оглянути скло на наявність подряпин і тріщин. Якщо ви виявили будь-які пошкодження товару під час огляду, ні в якому разі не забирайте його з відділення пошти, точки самовивезення або кур'єра. Зробіть усі фотографії та надішліть їх нам. Ми оперативно надішлемо вам інше скло або повернемо ваші гроші. У випадку, якщо ви заберете скло без огляду і потім виявите пошкодження - це повністю ваша відповідальність, не буде можливості довести, де скло отримало пошкодження.